Svar ialt: 7 - Senest svar 23-02-2013 16:53 fra Torben C G J |
Svar indsendt 06-01-2013 21:38 af Torben C G J |
Hej Steen, Jeg er ved at undersøge hvorfor "din" mail server ikke vil vidersende mine emails til dig. Jeg håber på snart at få det løst.
Mvh Torben KeepOnMoving.dk
|
Svar indsendt 07-01-2013 22:47 af Berit J |
Hej
prøv at tjekke dit spamfilter - mine mails røg også pludselig deri...
Mvh Berit
|
Svar indsendt 07-01-2013 23:24 af Steen K. C |
Hej Berit
Nej det er ikke årsagen. Det har jeg undersøgt. Tror måske Torben har et svar for nu er jeg i igen begyndt at få mail
|
Svar indsendt 09-01-2013 12:49 af Torben C G J |
Hej Steen, Jeg har fået det løst. "Din" mail server/din udbyder anvender et program som hedder Barracuda, og det var kommet til den konklusion at mails fra KeepOnMoving skulle sorteres fra og ikke videresendes. Jeg har talt med dem og de har fikset det så det virker igen.
Hvis det sker igen, må du bare skrive.
Mvh Torben
|
Svar indsendt 09-01-2013 12:54 af Steen K. C |
Mange tak - god service.
|
Svar indsendt 17-02-2013 21:38 af Steen K. C |
Til Torben.
Nu er den gal igen. Er det mig der skal gøre noget?
mvh. Steen
|
Svar indsendt 23-02-2013 16:53 af Torben C G J |
Hej Jeg har været på ferie, og desværre har jeg haft lidt tekniske problemer, som jeg ikke kunne løse remote og måtte vente indtil jeg var tilbage. Jeg tror det er løst nu, så du burde modtage mails igen fra nu af. Jeg beklager det meget.
Mvh Torben KeepOnMoving.dk
|